Sunday, February 6, 2011

Trip ke trngganu..

melaka - trangganu..fuh prjalann yg jauh..dari pkul 9 pg smpai kul 7 mlm
bleh bnyangkn brape lama nk dduk dlm bas tu...sakit pnggung dibuatnya..
tapi nk buat mcm mne nk jmpa mmber pnya psal lgipun nk prgi tgk result..
yup..cter psal result aku sblum ni bljar kat trangganu..dkat dgn marang collage multimedia timur..
aku x tahu ade org tahu ke x tmpat tu jgn trkjut la tmpat mmang ujud hahaa..
mls aku nk crita pnjang2..ckup la skit je..hehe..yed aku tmpang tdo rmh mu..sehari dua haha..

2 comments:

  1. DEKAT DENGAN KOLEJ MULTIMEDIA MARANG????dkat apenye...mmg situ la...bongek....
    weh bile mu mai ganu??????????

    ReplyDelete
  2. hahhaa dkat la tu..
    aku ingt nk mari ari isnin ni 14 ari bln 2 ni..
    mula aku ckp mu nk mari ari 9 ari bln x jdi..

    ReplyDelete