Sunday, February 13, 2011

3.8.2010

hurm..entry kali ni kau nk crita ksah aku..xkira nk bace ke x..
aku nk crita juga..haha..aku x tahu kt blog bnyak crita psal
LOVE..

ok kali ni aku crita psl aku brkapel haha..aku sndiri
x tahu knp aku tlis entry psl ni..ok..mula2 ade sorng gdis yg aku knl..
dia sorng yg baik rupa yg mnrik..cantik smua lah ade pd dia..dan satu lg
dia mnat Anime..haa pelik btul..x kisah la sbb aku pun mnat haha..

3.8.2010..iya satu memori yg agk aku ssuh nk lupa smpai skrng..
itulh tarikh yg pling indh dlm idup aku..kali aku sia-sia kannya :(
ni firts time la aku brcinta ni haha..aku mula2 rase kekok skit..haha
smpai skrng aku msih mnyayangi si dia...dan kami ade prselisihan
sikit....mnkin slah aku juga..sbb aku x pndai nk jaga dia..
jdi aku brusaha untk memiliki hati dia..

hehe tahu2..dia nk brtunng dah..memng aku trkjut juga.. hati ni
memng rase skit la bila dpt tahu mcm tu..cubalah korang bayngkan
org yg kita syg akn brtunng hehe tapi aku xleh buat apa..
kedaan memksa..cuma aku nk bri tahu dia kali trakhir aku btul2
syg pd dia..dan btul rndu pada si dia..dan aku x tahu dia dah
lupakan aku atau tdak..:)

mnkin aku sptut lupkn dia..lg pun dia akn brtunng...kalu
pndat korang ..kataknlah tmpt mcm ni brlaku apa ptut korang lakukn??
aku xthu nk pkir mcm mne lg..untuk memiliki hati dia..dah mcm2
aku buat..aku cuma brharap dia x melupkn aku je..:)
baru2 ni dia ade call aku xtahu la call @ trtekan hehe..
sbb sblum dia kata mcm tu..jdiaku tnggulh pnggiln kdua dari dia..
smpai skrng msih xde... miss her so much...:(

kalu dia x jdi brtunng..aku xkn pluang untk memiliki hati dia lg..:)

huhu firts time entry aku pnjang mcm ni haha..
uk smpi sini jelah kisah aku mls nk crita pnjang..bye.:)

No comments:

Post a Comment